środa, 13 września 2017

Corruption "Shades Of Death"

Zdjęcie pochodzi z fanpage FB zespołu.
Od kilku dni a właściwie odkąd się ukazał nowy kawałek Corruption „Shades Of Death” bardzo często do niego wracam. Z reguły jest tak, że gdy się ukazuje singiel, przesłuchuję kilka razy i czekam na pełny materiał lub kolejny singiel. „Shades Of Death” dość mocno zagnieździł się w mojej głowie od premiery i dość często do niego wracam… ot tak na dzień dobry ;) – a rzadko tak miewam.

Przyznaję, że z Corruption jakoś nie do końca dogadywałem się muzycznie, może zbyt mało miałem z Nimi do czynienia. Byłem na Ich koncercie podczas Sonisphere Festiwal w 2011 roku na Bemowie, później trochę słuchałem „Pussyworld” (2002), „Orgasmusica” (2003), „Virgin's Milk” (2005), „Bourbon River Bank” (2010). Owszem po koncercie poświęciłem Im sporo czasu i mam swoje ulubione kawałki, ale tak często do nich nie wracałem. Z „Shades Of Heath” jest zupełnie inaczej, jest w nim coś hipnotycznego, ten kawałek podszedł mi od razu. Uważam, że jest naprawdę bardzo dobry zarówno brzmieniowo jak i wokalnie. Nie analizowałem tekstu, ale w chwili obecnej nie mam takiej potrzeby. Jest to po prostu utwór, którego chce się słuchać. Z niecierpliwością czekam na premierę, bo chciałbym się zmierzyć z całym materiałem!
 
Ósmy album Corruption ukaże się 5 października 2017 roku i będzie zatytułowany „Spleen”.
Wydany zostanie w formatach: cyfrowym, CD oraz na płycie winylowej, a składał się będzie z siedmiu utworów:
  1. Hatred
  2. Righting My Wrongs
  3. Shades Of Death
  4. I Piss On Your Grave
  5. Dead Shell Of A Human Existence
  6. Burn From Within
  7. Asterism Ursa Major


Pre-ordery można składać od 6 września 2017. Posłuchajcie Corruption "Shades Of Death": 


Obecny skład Corruption:
  • Piotr „Anioł” Wącisz – gitara basowa, chórki (także Virgin Snatch)
  • Łukasz „Chuck” Wolkiewicz – wokal
  • Piotr „Sooloo Jr.” Solnica – gitara
  • Łukasz „Icanraz” Sarnacki – perkusja (także Devilish Impressions)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz