piątek, 25 sierpnia 2017

Bardark „Jest taki dzień”

Jedna ze scen, której nie znajdziecie w teledysku :)
Przychodzi taki dzień w życiu, nawet Starego Metalowca, w którym pojawiają się zmiany. Jedną z nich jest to, że odsłonię kolejne swoje karty (przynajmniej dla tych, którzy mnie nie znają osobiście).
Kolejne zaś wyglądają następująco: Tak… prawdą jest, że Stary Metalowiec od dawna zajmuje się teatrem, reżyseruje, pisze… i układa scenariusze a nawet gra w spektaklach. Prawdą jest też, że Metalowiec stał się „Starym Metalowcem” – blogerem, który z potrzeby dzielenia się muzyczną pasją zaczął swoje notatki publikować z zamysłem „ot tak dla siebie”. Niezaprzeczalne jest, że po jakimś czasie, pojawili się i czytelnicy, pojawiły się wywiady, recenzje i wszelkiego rodzaju muzyczna współpraca z zespołami… Wszystko wydawałoby się takie poukładane na dwóch różnych półkach… jedna z muzyką a druga z teatrem. Zapewne tak by było nadal, gdyby po jednym ze spektakli nie pojawili się twórcy projektu Bardark.

Seba i Arek… to właśnie oni po obejrzeniu (chyba dwóch) moich spektakli zaciągnęli mnie do foyer
Seba i Arek - Bardark
i zaproponowali, żebym stworzył coś na kształt teledysku do Ich utworu, promującego zbliżający się wielkimi krokami album. Utwór ten nosi tytuł „Jest taki dzień” i bynajmniej nie jest to kolęda. Mimo, że tą „piosenkę” możemy zakwalifikować jako ballada, to ja uważam, że jest to kawał dobrego metalu w niecodziennej odsłonie. Zgodziłem się niemalże bez namysłu licząc na nową artystyczną przygodę… i tak też się stało. Na prośbę zespołu do współpracy, zostali zaproszeni też aktorzy z mojej szajki teatralnej, tworząc jednocześnie ekipę grającą w teledysku oraz techniczną. Ze stworzeniem fabuły klipu nie miałem takiego problemu jak z realizacją. Od propozycji do pierwszych zdjęć minęło kilka miesięcy (żeby nie powiedzieć pół roku), ale gdy już się zebraliśmy, to materiał do teledysku powstał w kilka godzin, a montaż trwał niecały tydzień… i tak o to na festiwalu organizowanym również przez Starego Metalowca i jego teatralną szajkę miała miejsce premiera warstwy wizualnej do utworu muzycznego ;).

Szerzej o Bardark już niebawem a tymczasem słuchajcie i oglądajcie…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz